quarta-feira, 25 de março de 2020

De volta! / I'm back!

Nossa, nem sabia que tinha todo esse tempo que eu não postava nada por aqui. Desde que saí do do DT do Sketch N Scrap eu não fiz mais nada de scrapbooking. Infelizmente. Mas foi por falta de tempo mesmo. Precisei me afastar por conta do trabalho mas agora gostaria muito de voltar a fazer meus projetos porque gosto muito de scrap.

Aproveitei a quarentena em função do corona vírus e resolvi participar das atividades do Scrapdiary pelo Instagram - atividade 1 - qual a palavra que me define - usar uma flor - usar 2 coleções de papel do Scrapdiary - postar no IG com #fiqueemcasacomscrapdiary.

E pra prestigiar o Sketch N Scrap aproveitei e fiz a atividade do Scrapdiary usando o sketch #197 que está bem legal.

Sem mais, vamos ao meu layout:


Eu espero que vocês gostem e e espero que logo logo eu esteja de volta com outros projetos.

Obrigada pela visita.



English:

I'm back. I can't believe I didn't do scrapbooking all this time. OMG!

I took advantage of the quarentine because of the corona virus and decided to participate in 2 challenges: Scrapdiary on Instagram and sketch #197 from Sketch N Scrap.

I hope you like it.

See you later. I will not stop doing scrapbooking. I promise.

Lisa and all DT members, I miss you!!!


Thanks for stopping by.

3 comentários:

Sharon Fontenot disse...

Hi Sura, We miss you!!! Hope you are safe with all of this germy madness going on. Gotta mention that pocket you snuck in on this layout. Love it! DT -sharon Sketch N Scrap.

Lisa in Texas disse...

Hi friend!! We miss you too and so glad to see another amazing project from you! Also glad to hear that you are well and safe, think of you often!! Be safe my friend and we hope to see more from you soon! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

Chris C disse...

Wonderful job with the sketch - love the little envelope! Thanks for joining us at Sketch N Scrap.