quarta-feira, 1 de fevereiro de 2017

SNS February layout

Hello everyone!!!

Wow! We are already in February!!! I love this month because there are Carnival in Brazil and I love Carnival!!!!!

Today I'm able to show you a new layout sketch from Sketch N Scrap.

Here is the sketch:


And here is my cute layout:


I hope you enjoy it and take the time to join us.
 
The deadline is until February 28th.
  
Thanks for stopping by. 
 
Portuguese:

Olá a todos!
 
Uau!! Já estamos em fevereiro! Eu adoro esse mês porque tem carnaval! E eu amo carnaval!
 
Hoje eu venho mostrar o novo sketch de layout do blog Sketch N Scrap. O sketch e minha página estão acima. 
 
Eu espero que você goste e venha brincar conosco. O prazo para participar é até o dia 28 de fevereiro. 
 
Obrigada pela visita.

3 comentários:

Lisa in Texas disse...

Amazing layout! LOVE LOVE LOVE it, the colors, that awesome lace border and the super cute photos!

Camille Short disse...

Love your take on the sketch!

blbabe1234 disse...

Fabulous layout! I LOVE the gorgeous lace border and sprinkle of hearts