quinta-feira, 16 de maio de 2024

Sketch N Scrap Birthday Bash Challenge

Hello everyone!  

Today I have a special layout to you. It is 12th Birthday Bash challenge from Sketch N Scrap! 

I am challenging you to create a layout based on throwback sketch #86 from August, 2015.  The added twist for this challenge is to make your layout using 3 or more different stamps

Here is the Sketch #86:


And here is my layout (I have used 8 different stamps):


I hope you will join in the fun as we celebrate 12 years of inspiration and creativity all month long!  

Come play along  with in our Facebook challenge group

I can't wait to see what you create!

Thanks for stopping by. 


Potuguese:

Olá pessoal! 

Hoje tenho um layout especial para vocês. É o desafio do 12º aniversário do Sketch N Scrap!

Estou desafiando você a criar um layout baseado no esboço nº 86 de agosto de 2015. 

Para este desafio, você deve fazer o seu layout usando 3 ou mais carimbos diferentes. 

O sketch e a minha página estão acima. Eu usei 8 carimbos diferentes!

Espero que você se divirta enquanto celebramos 12 anos de inspiração e criatividade durante todo o mês!

Venha brincar com a gente no grupo de desafios do Facebook.

Mal posso esperar para ver o que você vai fazer!


Obrigada pela visita em meu blog. 

Nenhum comentário: